Dimineaţa la mare,

Era dimineaţă când te-am trezit din somn

Cu ochii-ntredeschişi tu mi-ai zâmbit,

Ştiai că-s eu şi nu pot să adorm

Că te doream la cât de mult tu mi-ai lipsit.

Mă strângi în braţe, pe lângă mine te-nfofoleşti,

Mă săruţi pe gât… mă priveşti şi îmi doresc

Să ma cufund sub tine să-mi spui că ma iubeşti,

E dimineaţă şi simt că-ntineresc.

Briza mării şi nisipul ne raceşte corpu’,

Pescăruşii şi guvizii ne cântă-o serenadă,

Soarele-ncălzeşte cu razele lui cortu’,

Atât e de mirific în a noatră casă.

Sărută-mi buzele şi strânge-mă mai tare,

Suntem doar noi doi, un cort şi-o mare,

Vom face dragoste-n visare

Şi-n orizont vom naşte-un răsărit de soare.

Ne priveşte cerul cu magica culoare

Şi îşi aruncă înspre noi razele de soare,

Îi e ruşine de propria-ţi ardoare,

Trăim o dimineaţă-ameţitoare.

About Alexandru FRĂŢILĂ

Baiatu' cu "apa minerală". View all posts by Alexandru FRĂŢILĂ

Leave a comment